Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Tłok nadwymiarowy, 53,96 mm, Aprilia AF1 125 Futura, Pegaso 125, Rotax 123, Meteor PC1688A

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 4 dni
Cena: 225,76 zł 225.76 (52,48 €)
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Meteor Piston
Kod produktu: PC1688A

Opis

Tłok kompletny METEOR o średnicy 53,96 mm. SEL.A    

(silnik ROTAX 122/123)

Zdjęcie od strony kanału dolotowego. Rozsraw zamków 27 mm.

Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):

D             -            53,96 

C             -            29,2 

H             -             3,3

L             -              63,3

Ød          -              15

Meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.

 

Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.

 

Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych: 

 

  • Malossi,
  • Polini,
  • Pinasco,
  • Top Performances.

 

Firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie.

Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. 

Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy Caber. 

Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii. 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl