205,30 zł
Cena (EUR): (46,66 €)
166,91 zł
Cena (EUR): (37,93 €)
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Tłok kompletny nadwymiarowy, 53,96 mm, Aprilia AF1 125 Futura, Pegaso 125, Rotax 123, PC1688A Meteor
Cena (EUR): 70,23 €
Cena (EUR): 57,10 €
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Tłok kompletny METEOR o średnicy 53,96 mm. SEL.A
(silnik ROTAX 122/123)
Zdjęcie od strony kanału dolotowego. Rozsraw zamków 27 mm.
Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
D - 53,96
C - 29,2
H - 3,3
L - 63,3
Ød - 15
Meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
- Malossi,
- Polini,
- Pinasco,
- Top Performances.
Firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie.
Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy Caber.
Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.