Bestsellery
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: Prosimy dołączyć do towaru dowód zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania. Do końca okresu gwarancji należy zachować dowód zakupu i opakowanie - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
1. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, olejów, smarów i urządzenia elektryczne. Ten rodzaj produktu jest sprawdzana na jego integralność w momencie otrzymania.
2. Towar, który ma wady wizualne (uwarunkowane procesem produkcji lub magazynowanie) może być wymieniony na podobny, lub zwrot pełnej wartości.
3. Jeśli inny rodzaj towaru podlega zwrotowi z powodu jego wady, a on już zainstalowany na technikę, trzeba złożyć reklamację i podając następujące dokumenty:
- zaświadczenie oraz opinię stacji obsługi o prowadzeniu prac w zakresie instalowania danego towaru na technikę klienta i jego nieprzydatności;
- kopię zamówienie-strój stacji obsługi, gdzie dokonano ustawianie towaru na technikę;
- kopię licencji tej stacji serwisoweji na przeprowadzenie prac w zakresie instalacji tego produktu i obsługi tego typu urządzeń;
- kopię certyfikatu zgodności na świadczenie usług oferowanych przez serwis;
- dokument potwierdzający fakt nabycia Towaru od Sprzedawcy.
Zwracamy uwagę na to, że roszczenie może zostać odrzucona w przypadku samodzielnego montażu części zamiennych.
4. Sprzedawca nie ponosi gwarancji, jeśli ma miejsce:
- normalny i naturalny dla danego okresu eksploatacji zużycie części;
- uszkodzenie części w wyniku WYPADKU, nie prawidłowe jej instalacji lub niedbałego użytkowania, lub jakiekolwiek inne uszkodzenie mechaniczne;
- usterka części układu paliwowego lub układu wydechowego w wyniku użycia klasy paliwa, oleju silnikowego nie przewidzianych przez producenta sprzętu lub innych technicznie niekompatybilnych/niechcianych części;
- uszkodzenia (w szczególności części zawieszenia i układu kierowniczego), powstałe z powodu nieostrożnego jazdy na nierównościach drogi lub z powodu istotnych wad nawierzchni;
- instalacja części przez klienta samodzielnie lub na stacji serwisowej, która nie ma certyfikatu na prowadzenie tego typu prac;
5. Zwrot z innych powodów jest możliwe przy pełnej sprawności towaru i pod warunkiem, że nie był ustawiany na technikę. Taki towar może być zwrócony przez Ciebie lub wymieniony w ciągu 14 dni z następujących powodów:
- błąd menedżera przy doborze towaru;
- błąd magazynu przy doborze towarów;
- małżeństwo producenta.
6. Zwrot towaru odbywa się po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzedawca nie sprawuje wyjazd do klienta przy zwrocie towaru.
7. Wymagania do powrotu towaru:
- towar zostanie przyjęty do zwrotu wyłącznie w oryginalnym opakowaniu, w którym został on zwolniony do klienta, niezależnie od przyczyny zwrotu;
- opakowanie nie może zawierać jakieś napisy i/lub być uszkodzony.
8. Warunki zwrotu w przypadkach, gdy towar wraca bezpodstawnie (za wyjątkiem małżeństwa):
- jeśli od daty zakupu nie minęło więcej niż 14 dni, towar może być przyjęty od kupującego z powrotem 100% kosztów części;
9. Pod warunkiem zwrotu towaru w przypadku gwarancji koszty transportu pokrywa klient.
Reklamacje

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.722711521.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia
niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub numer telefonu podany w dziale kontakt na naszej stronie internetowej. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@motomarineparts.pl lub telefonicznie: +48.722711521. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl